שני מאסרי עולם ופיצויים בסך כ- 3.5 מיליון ש"ח לרוצח דני גונן

    יוסי אשר 3 Comment on שני מאסרי עולם ופיצויים בסך כ- 3.5 מיליון ש"ח לרוצח דני גונן

    בית המשפט המליץ בפני כל גורם שיבחן בעתיד האם לקצוב את עונשו של הנאשם או לשחרר אותו, להימנע מלעשות כן • "הוא אינו ראוי עוד להלך חופשי בחברת בני אדם, וכליאתו למשך כל חייו מתחייבת גם מהצורך להגן על החברה כולה"

    7:45
    03.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים ס"ה – ס"ו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום הטיל בית המשפט הצבאי ביהודה עונש של שני מאסרי עולם ופיצויים בסך כ- 3.5 מיליון ש"ח, על מוחמד שאהין, המחבל שביצע את פיגוע הירי בו נרצח דני גונן ז"ל ונפצע חברו נתנאל חדד שנסע עמו ברכב ב-19 ביוני 2015.

    שאהין הורשע בעבירה של גרימת מוות בכוונה (עבירה המקבילה לעבירת רצח), בגין אחריותו למותו של גונן ז"ל, ובניסיון לגרימת מוות בכוונה בגין הירי לעבר נתנאל חדד. בנוסף, שאהין הורשע ב- 13 עבירות של ניסיון לגרימת מוות בכוונה בגין כך שביצע או ניסה לבצע פיגועי ירי לעבר חיילי צה"ל, שוטרי מג"ב ואזרחים, החל מחודש אפריל 2014 ועד יום מעצרו בחודש יולי 2015. באחד הפיגועים נפצע החייל אביחי ארזואן. כמו כן, הורשע שאהין בביצוע מספר עבירות ביטחון נוספות.

    בית המשפט הצבאי קבע שהנאשם, שיצא ל"מסע הרג" במסגרתו ניסה פעם אחר פעם להרוג אזרחים וחיילים אך ורק בשל היותם יהודים, נהג באכזריות ובקור רוח, והביע שאט נפש ממעשיו. בית המשפט קבע עוד שבשל מעשיו הנתעבים ראוי הנאשם לעונש החמור ביותר שניתן להטיל, הוא אינו ראוי עוד להלך חופשי בחברת בני אדם, וכליאתו למשך כל חייו מתחייבת גם מהצורך להגן על החברה כולה מפני רוצחים מסוכנים שכמותו.

    בית המשפט המליץ בפני כל גורם שיבחן בעתיד האם לקצוב את עונשו של הנאשם או לשחרר אותו, להימנע מלעשות כן.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      תיקון דחוף גונן הוא הנרצח ולא כמשתמע מהכותרת.

    2. 2

      לא הבנת,
      הכוונה הרוצח את דני גונן הי"ד